onsdag 24 juli 2013

Hinner inte blogga


Det har varit dåligt med bloggandet på sista tiden. Det kommer nog bli så ytterligare några dagar. Värmeböljan verkar hålla i sig ett tag till. Sedan mitt senaste inlägg har det hänt en hel del. Vi har varit en sväng till huvudstaden och dess omgivningar, vi har haft stugan full med trevliga gäster och vi tog en tur till vårt favoritbad vid kusten, nämligen Getterön i Varberg. Och det har varit varmt, varmt och skönt och är så fortfarande.

Som jag tror, de flesta andra, har jag längtat efter en varm sommar. Ett tag i våras var jag riktigt ängslig att det skulle bli en regnsommar igen. Och det regnade 100 mm veckorna efter midsommar. Men det gjorde bara gott, för sen kom värmen! Och den har livat upp både kropp och själ. Så nu ska jag njuta ett tag till. Enligt SMHI ska det regna lite de närmaste dagarna och visst behöver vi lite regn också. Då kanske det blir lite mer blogginlägg. Men till dess - gör som jag, njut av värmen och livet!

1 kommentar:

Erika sa...

Jag hamstrar värme och sol inför den kommande vintern. Det är mycket sommar kvar hoppas jag och sedan längtar jag efter en klar och solig höst med mycket svamp och promenader i alla vackra färger. När sen vintern kommer med sitt gråväder och regn kan jag förhoppningsvis gräva i mitt lager av solminnen. Kram!