måndag 22 december 2008

God Jul!

Nu har Krumiluren anlänt från Stockholm, så nu har julen börjat. Vi är inne i stan för att fixa det sista och det är en förfärlig dag! Var tvungna att åka till Knalleland för att hämta en skivspelare som vi beställt. En som vi kan spela våra gamla vinylskivor på. Så nu skall här frossas i nostalgi igen.
Dottern åker hem på annandagen, men maken och jag tänker häcka i stugan till efter nyår. Därför blir det inget skrivet på bloggen på ett tag.
Därför, kära läsare, önskar jag er nu en riktigt härlig jul och en bra början på det nya året! Jag kanske springer på några av er under helgen.
Kram på er alla!

4 kommentarer:

Långa Skuggan sa...

Kram på dig själv lilla Skogsviola!

Anonym sa...

God Jul moster vendla! Hoppas att ni har det fint i stugan.

Kram
/ Lina

Anonym sa...

Hej Vendla

Hoppas ni har haft en fin jul och ett gott nytt år. Här i Gällivare sitter några icke-bloggare och myser. Plusgrader och massor med snö. Vi tjejer har varit ute på promenad, pappa och Anders är i stugan och skottar snö.

Kram från Elsa, Gunnel och Cecilia.

Skogsviola sa...

Tack alla som önskat mig god jul! Jag ska snart berätta lite om den. Och så får jag säga varmt välkomna till bloggen, mina favoritflickor från Gällivare!